Holterdagen_Vinnere

Postet av Holter IF den 16. Sep 2023

Hei alle sammen,

Tusen takk for en flott gjennomført Holterdag, selv om værgudene ikke helt var med oss.

Det var mye god idrett,glade barn og voksne,aktiviteter, god mat og mye god stemning.

Tusen takk til alle som har bidratt med stor dugnadsinnsats, uten dere hadde det ikke blitt noen Holterdag.

Vinnerne av premiene fra loddbøkene er trukket og alle vinnerne er kontaktet på melding.
Legger også ved liste.

Vinnere-premie-holterdagen-2023_publisert.xlsx

Tusen takk til alle som var med på å kjøpe lodd og støtte Holter IF.

Det betyr mye for klubben.

Holterdagen 2023

Postet av Holter IF den 17. Aug 2023

Ønsker alle velkommen til HIF(Holter)hallen/Holtersletta 16. september for årets Holterdag.

Dagen blir fylt med masse god idrett, både vennskapskamper for fotball og håndball, stands, aktiviteter og mye god mat og drikke.

Håper mange tar turen og er med på å gjøre dagen super.

I forbindelse med Holterdagen, selger fotballen og håndballen lodd fra loddbøker.

Her kan man vinne ulike premier.

Listen over premier oppdateres frem til selve dagen.

Premieutdelingen vil skje på Holterdagen.

premieliste-holterdagen-2023.xlsx

Velmøtt!

Arrangementkomiteen

Innkalling til årsmøte i Holter Idrettsforening 19.04.2023

Postet av Holter IF den 27. Feb 2023

Styret innkaller herved til årsmøte i Holter Idrettsforening.

Årsmøtet avholdes i Holterhallen, onsdag 19.04.2023 kl 18:00.NB! Endret dato.

På agendaen er blant annet årsmeldinger (hva har skjedd i de ulike gruppene i året som har gått) og regnskap for 2022 og budsjett for 2023.

Dersom du har saker som ønskes behandlet på årsmøtet, må disse sendes til styret senest tirsdag 21.03.2023,på mail: holterif@gmail.com. Det ønskes at vedlagt mal benyttes.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Holter Idrettsforening i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Holter Idrettsforening.
Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, send ditt spørsmål til mail: holterif@gmail.com.

Håper så mange som mulig har anledning til å komme.

Velkommen til årets årsmøte!

Hovedstyret

Forslagsskjema til årsmøte.pdf

BUDSJETT HOLTER IF 2023_PDF.pdf

Valg - innstilling fra hovedstyret og valgkomite_2023.pdf

Dagsorden 2023.pdf

Endelig regnskap for 2022 kommer.

De frivillige

Postet av Holter IF den 6. Jan 2023

Hei alle sammen,

Legger ved link til en flott video om de frivillige:

Takk til alle som bidrar inn for at Holter IF kan tilby idrett til alle barn og unge i Holter og omegn, uten dere hadde det ikke vært mulig.

Ønsker man å være med, er det bare å rope ut, snakke med trenere,lagledere,medlem i de ulike styrene, vi trenger alltid flere:).

Innkalling til årsmøte i Holter Idrettsforening 31.03. 2022

Postet av Holter IF den 22. Mar 2022

Styret innkaller herved til årsmøte i Holter Idrettsforening.

Årsmøtet avholdes i Holterhallen, torsdag 31.mars kl 18:00.

På agendaen er blant annet årsmeldinger (hva har skjedd i de ulike gruppene i året som har gått),regnskap for 2021 og budsjett for 2022.
I tillegg får vi besøk av ordføreren Hans Thue som skal informere litt om kommunens planer for idrettsanlegg i Holter.

Dersom du har saker som ønskes behandlet på årsmøtet, må disse sendes til styret senest tirsdag 29.03.2022,på mail: holterif@gmail.com. Det ønskes at vedlagt mal benyttes.

Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Håper så mange som mulig har anledning til å komme.

Velkommen til årets årsmøte!

Hovedstyret

Forslagsskjema til årsmøte.pdf