Bekkestua

Bekkestua er åpen med varm hytte og enkel servering hver helg mellom nyttår og påske så lenge det er skiføre.

Bekkestua på Romeriksåsen i Holter, Nannestad, holder åpent lørdager og søndager kl 12:00-16:00

Skihytta drives av Holter Idrettsforening.
Det er blant annet en 2 km løype fra Gresakervangen som passer for de minste, denne løypa har tilknytning til det øvrige løypenettet på Romeriksåsen.
Adressen er Øyungsvegen,2034. Det er parkering et lite stykke fra skihytta.
Følg oss gjerne på Facebook: https://www.facebook.com/bekkestuaski
(Bekkestua skihytte).
Her vil det legges ut informasjon fortløpende.

Kontaktpersoner:

Leder av Bekkestuakomiteen er Trond Are Hallden.

Rune Olsen (tlf. 901 23 027) er ansvarlig for kioskdrift i skisesongen og utleie av hytta.

Adkomst

Bekkestua ligger omtrent midt mellom Hakadal og den "andre siden" av Romeriksåsene, dvs. områdene rundt Eltonåsen og Åsgreina. Skiløyper kommer inn fra flere kanter og sommerstid kan man også bruke sykkel hit.
Bil: Rundkjøring til Grøsåkervangen P-plass (2 km). Bomvei kr 50,-. Sti eller vei til hytta. Buss: Glittre i Hakadal (7 km), Trugstadholtet/Bekkevar i Nannestad (6 km), Skedsmokorset (24 km). Om vinteren er det 2 km inn etter den merkete skiløypa på veien fra Grøsåkervangen P.

Kart finner du på skiforeningens hjemmesider

Velkommen til Bekkestua!