Allidrett / idrettskole

Allidrett er et tilbud for de minste barna i idrettsforeningen (barnehagealder/tidlig skolealder). Allidretten fokuserer på fysiske aktiviteter som gir økt kroppsbeherkelse, koordinasjon og med fokus på lek og moro. Øvelsene vil variere mellom diverse aktivitetsleker, samt at barna blir kjent med håndball, fotball og andre ballspill.

Kan du tenke deg å bidra?
Ballidretten er avhengig av ivrige foreldre som ønsker å bidra. Vi beregner ca 1 voksen pr. 5/6 barn.

Pris
Treningsavgiften for allidretten er satt til kr. 200,- per halvår. Medlemskontingent i Holter IF kommer i tillegg (se prisliste)

Påmelding
Det er for øyeblikket ingen aktive allidrettsgrupper i Holter IF. Har du lyst til å være en bidragsyter til å få dette i gang, ta kontakt med leder i HIF på holterif@gmail.com.

Leder av allidretten: